Svetainė naudoja slapukus (ang.: cookies) !

Slapukai reikalingi, kad svetainė veiktų ir kad galėtumėte naudotis jos funkcijomis: ją naršyti, prisijungti prie svetainės ir t.t.
Taip pat svetainė naudoja trečiųjų šalių slapukus svetainės lankomumo analizei (Google analytics).
Šie ir būtinieji slapukai negali būti išjungti.

Erasmus+ vėl su mumis: mokomės ir dalinamės

Kauno Valdorfo darželis „Šaltinėlis“ nuo 2025 m. – asocijuotas Erasmus+ projektų EYDIGIFOLIO (The Early Years Digital Portfolio) ir POEMS (Promoting Emotional Intelligence at School) partneris.

pictur1

„Ankstyvojo ugdymo skaitmeninio portfelio“ (angl. Early Years Digital Portfolio) projektą inicijavo ankstyvojo ugdymo pedagogai ir darželių auklėtojai, kuriems kyla sunkumų tinkamai dokumentuoti ir vertinti ankstyvojo ugdymo mokymosi pažangą bei bendradarbiauti su šeimomis.
Projekto tikslas - sukurti veiksmingesnį ir skaidresnį bendravimo modelį tarp vaikų ugdymo įstaigos ir šeimos, kad būtų galima dokumentuoti, vertinti ir įvertinti kiekvieno vaiko pažangą remiantis holistiniu požiūriu į vaiko vystymąsi ir mokymąsi. Projektu siekiama diegti naujoves ir patobulinti ankstyvojo ugdymo įstaigų mokytojų ir specialistų kvalifikaciją, siekiant skaitmeninės švietimo ateities.
Projektas yra skirtas ankstyvojo ugdymo pedagogams, vaikų darželių mokytojams ir ikimokyklinio ugdymo įstaigų (darželių ir lopšelių-darželių) administracijai
Projekto metu bus kuriamas:
Skaitmeninis vadovas, skirtas vaikų mokymosi ir veiklos dokumentavimo procesams fiksuoti,
internetinis mokymo(si) paketas, kurio pagalba bus galima praktiškai mokytis pedagoginio dokumentavimo ir vertinimo,
Skaitmeninio portfelio valdymo sistema (DPMS), skirta įkelti skaitmeninius dokumentus, susijusius su vaikų stebėjimu/dokumentavimu ir vertinimu.
Projekte dalyvauja 7 partneriai iš 4 Europos šalių (Portugalijos, Airijos, Italijos, Rumunijos) bei 27 asocijuoti partneriai iš visos Europos
- https://eydigifolio.ipb.pt/associated-partners.php
Kodėl šis projektas yra svarbus mums?
Ikimokykliniame ugdyme naudojama pedagoginė dokumentacija apima sistemingą ir tikslingą įrodymų apie vaikų mokymąsi ir vystymąsi rinkimą, taip pat mokytojų ir specialistų apmąstymus, refleksiją. Dokumentavimas yra priemonė, padedanti suprasti ir padaryti matomą mokymosi procesą, juo galima remtis tolesnėse mokymo ir mokymosi strategijose.
Vienas iš pagrindinių dokumentavimo tikslų - padėti vaikams mokytis ir pagerinti jų mokymosi patirtį. Ji apima vaikų stebėjimą įvairiomis aplinkybėmis, pavyzdžiui, žaidimų, grupinės veiklos ar individualių projektų metu, ir jų veiksmų, sąveikos ir išraiškos dokumentavimą, kuris gali būti įvairių formų, įskaitant rašytinius užrašus, nuotraukas, vaizdo įrašus, vaikų darbų pavyzdžius ir garso įrašus. Be analizės ir diskusijų su kolegomis, svarbu palaikyti dialogą su vaikais ir jų tėvais, kad vaikų veikla ir mokymasis taptų visiems matomi.
Pasiekimų ir pažangos stebėjimas, fiksavimas, dokumentavimas, aptarimas su kolegomis ir šeimomis yra labai svarbi ugdymo(si) proceso dalis, kurios kokybiškam įgyvendinimui dažnai neužtenka kasdienių priemonių („įrankių“). Projekto “Early Years Digital Portfolio” EYDP partneriai parengė vadovą - Skaitmeninį žinyną mokytojams ir specialistams, suteikiantį pedagoginių žinių kaip pagrindą ir sistemą, skirtą vaikų mokymosi ir veiklos dokumentavimo procesams kurti; Mokymo paketą, kurio tikslas - suteikti praktinių įgūdžių apie pedagoginę dokumentaciją ir vertinimą bei Skaitmeninio portfelio valdymo sistemą, sukurtą skaitmeniniams dokumentams, susijusiems su vaikų dokumentacija ir vertinimu, įkelti.
Dalyvaudami projekte asocijuoto partnerio teisėmis, darželio pedagogai turės galimybę susipažinti su inovatyviais pedagoginio ugdymo veiklos stebėjimo ir fiksavimo/dokumentavimo, vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimo metodais, bendradarbiavimo su kolegomis ir šeima būdais siekiant asmeninės vaiko ugdymo(si) pažangos; atsirinks ir pagal galimybes pritaikys skaitmeninius įrankius; bus atnaujinta darželio Vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimo sistema.
Nuoširdžiai dėkojame darželio Alumnei Vidai Drąsutei už nuolatinę europinę dimensiją mūsų darželio gyvenime, už pagalbą rengiant, teikiant ir laimint ES projektų finansavimą, už galimybę dalyvauti ES projektuose asocijuotų partnerių teisėmis ir nuolat atnaujinti žinias ir įgūdžius bei dalintis jomis su pedagogine bendruomene.