Svetainė naudoja slapukus (ang.: cookies) !

Slapukai reikalingi, kad svetainė veiktų ir kad galėtumėte naudotis jos funkcijomis: ją naršyti, prisijungti prie svetainės ir t.t.
Taip pat svetainė naudoja trečiųjų šalių slapukus svetainės lankomumo analizei (Google analytics).
Šie ir būtinieji slapukai negali būti išjungti.

Kauno Valdorfo darželis „Šaltinėlis"

Darželio pavadinimas:  Kauno Valdorfo darželis „Šaltinėlis"
Adresas: K. Baršausko g. 84, 51441 Kaunas
Elektroninis paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, norint jį peržiūrėti.
Telefonas:  +370 37 45 14 26, +370 691 97457
Darželio tipas : Ikimokyklinė įstaiga (1-7 m.) Įstaigos juridinio asmens
kodas - 191641814                                                                                                                                                        Ugdomoji kalba: Lietuvių
Direktorius: Audra Liaudanskienė, I-oji vadybinė kvalifikacijos kategorija

Apie darželį:

Valdorfo darželis „Šaltinėlis“ įsikūręs netoli Kauno miesto centro, apsuptas žalumos ir seno sodo, veikia jau nuo 1961 metų. 1994 metais darželis pavadintas „Šaltinėlio“ vardu, mat anksčiau šioje vietoje čiurleno ne vienas šaltinis.
Su Nepriklausomybės atkūrimu (1990m.) darželio pedagogės pradėjo domėtis alternatyviais ugdymo metodais, užsienio pedagogų patirtimi ir praktiniu šios pedagogikos įgyvendinimu Vokietijoje, Austrijoje ir kt. šalyse.
1996 metų rudenį buvo atidaryta pirmoji Valdorfo pedagogikos grupė. Jau nuo 2000 metų visų keturių darželio grupių auklėtojos, ugdydamos vaikus, rėmėsi Valdorfo pedagoginės sistemos nuostatomis, principais ir lietuviškomis tradicijomis.
1999 metais darželis priimtas į Tarptautinę Valdorfo darželių sąjungą.Nuo 2002 metų darželyje veikia Konsultacinis ikimokyklinės Valdorfo pedagogikos centras (KIVPC). Tais pačiais metais prie darželio buvo įkurta Kauno paramos Valdorfo pedagogų bendrija „Šaltinėlis“.
Darželio pedagogai aktyviai dalyvauja Lietuvos Valdorfo pedagogikos judėjime, buvo aktyvūs Lietuvos Valdorfo vaikystės pedagogikos iniciatyvų asociacijos steigėjai, nuo 2013 m. yra šios organizacijos nariai.
2008 metais darželio bendruomenės prašymu darželiui suteiktas Valdorfo darželio pavadinimas.
Ugdymas darželyje organizuojamas remiantis Valdorfo pedagogikos Lietuvoje koncepcija (2004 m. gegužės 17 d. įsakymas Nr. ISAK-761), Netradicinio ugdymo koncepcija (2010 m. kovo 5 d. ISAK-V-299) ir Valdorfo darželio „Šaltinėlis“ ikimokyklinio ugdymo programa ,parengta 2011 m.
Laisvojo ugdymo požiūriu vaikystė yra gražiausias žmogaus gyvenimo tarpsnis. Todėl Valdorfo darželyje svarbus ne tik ugdymo rezultatas, bet ir vaiko patiriami kasdieniai išgyvenimai. Siekiama, kad vaikas galėtų eiti į darželį be baimės, ugdymo(si) procesas teiktų jam džiaugsmo, atitiktų vidinius augančio žmogaus poreikius. Stengiamasi sukurti darželyje esančią aplinką, kurioje vaikas gali būti atviras, jaustųsi saugus, suprastas ir išklausytas, padrąsintas saviraiškai, kur netvyrotų įtampa, vyrautų draugystė, o ne konkurencijos aplinka.

 

 Kiekvienas auklėjimas yra saviaukla, o mes, mokytojai ir auklėtojai, iš esmės esame tik save ugdančio vaiko aplinkos dalis.
Tad sveika sukurti kuo palankesnę aplinką, kad, stebėdamas mus, vaikas augtų taip, kaip reikalauja jo prigimtis.
                                                                                                                                Rudolfas Šteineris

Meilė ne viešpatauja, o ugdo. Tai daug daugiau.
                                                                                                                       JW Goethe

  Jei iš tiesų norime suprasti vaiką ir įsilieti į jo pasaulį, turime atsisakyti bent dalelės savęs.
Kai tik suprantame, kad, stengdamiesi pažinti vaiką, tobulėjame patys, tai įgauna naują prasmė. Visa, ką darome, kad pažintume kitą, darome ir dėl savęs.
Ką iš tikrųjų pasiekiame skubindami vaikus suaugti?
Kodėl neleidžiame jiems būti vaikais taip, kaip jie patys tai supranta?
Kada gi pagaliau suprasime, kad iš jų galime daug ko pasimokyti -
ir dėl to nebūtina dirbtinai vaidinti jų draugą?
Kodėl manome, kad vaikas ir suaugęs pasaulį supranta vienodai,
nepaisydami vaikystės prisiminimų, liudijančių visai ką kita?
Kada suprasime, kad turime paaukoti dalelę savęs,
jei norime įminti svarbiausią viso savo gyvenimo mįslę?    

                                                                                                                          Inger Brochman